2012. augusztus 7., kedd

Mitől NŐ?

A NŐ fogalma csak szempontrendszer kérdése...
Ahogy a FÉRFI fogalma is.

Nekem Ő férfi, másnak csak egy jó pasi, vagy még az sem. Aki nem ismeri, annak megakad rajta a szeme.
Én nő vagyok Neki. De másnak, aki nem ismer, és csak megakadt rajtam a szeme, csinos vagyok, attraktív, vagy még az sem.
Ízlés kérdése.

Mitől leszek mégis NŐ?

A nőiesség csak egy részlete annak a nagyon sok szeretetre méltó dolognak, amit mi, NEM FÉRFIAK képviselünk. Vannak köztünk keményebbek, bátrabbak és erősebbek is. És vannak köztünk simulékonyak, lágyak és alkalmazkodók.

Egy dolog azonban mindegyikünkben azonos: nők vagyunk. Az Univerzum egyik fele.
Ők pedig férfiak. Az Univerzum másik fele.


Akik felkeresnek bennünket a W. O. C.-on, azoknak azt szeretnénk megtanítani, hogyan lehet kidomborítani azokat az első pillanatban látható jellegzetességeket, amitől felfigyelnek ránk.

Ami belül van, ami szerethető, amitől Nekik nők leszünk, azt mindenkinek magának kell hozzá tenni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése